• „V HemoClinic léčíme hemoroidy nejnovějšími metodami. Při bezbolestné léčbě dosahujeme úspěšnost nad 95%!“MUDr. Stanislav Černý, vedoucí lékař

• „Za více než 15 let jsme na naší klinice ošetřili několik tisíc spokojených klientů... Nebojte se a začněte s léčbou hemoroidů včas, nejlépe ještě dnes!“

• „Naší výhodou jsou unikátní léčebná schémata při použití dvou metod léčby hemoroidů v ceně jedné: Laserem IRC a Barronovou metodou.“MUDr. Jan Král, ambulantní lékař

• „Objednejte se na vyšetření pohodlně přes internet! Provádíme ambulantní léčbu bez operace a zbytečné bolesti. Špičková péče, diskrétnost a soukromí.“

Hemeroidy

Co jsou to hemeroidy?

Vznik onemocnění hemeroidy

Hemeroidy jsou žilní pleteně nacházející se v dolní části konečníku. Hemeroidy jsou umístěny pod sliznicí. Za určitých okolností a na základě celé řady vlivů se hemeroidy zvětšují, rozšiřují a rostou.

Hemoroidální žilní pleteň má v konečníku svoji funkci, problémy nastávají ve chvíli, kdy její nárůst překročí hranici vnitřního prostoru a procházející stolice začne opakovaně hemeroidy vytlačovat z konečníku ven.

Současně začne docházet k poraněním sliznice: natržení, podráždění, zanícení atd. A od této chvíle se pacient potýká s obtížemi, které způsobilo zmenšení průsvitu konečníku něčím, co tam dříve nebylo, a to hemeroidy a vytahanou sliznicí, tzv. prolaps.

Onemocnění hemeroidy postihuje až 70% lidí.

Příčiny vzniku onemocnění hemeroidy

Obtíže s hemeroidy se mohou vyskytnout v každém věku

Hemeroidy trpí stále více lidí. Jedná se o nepříjemné onemocnění, které komplikuje každodenní život. Četnost výskytu hemeroidů se dnes výrazně zvýšila zejména díky nezdravému životnímu stylu, stresu, nesprávnými stravovacími a vyprazdňovacími návyky a sedavým zaměstnáním.

Samotnou příčinou vzniku hemeroidů bývá nejčastěji zácpa, zvýšená fyzická zátěž, dědičnost, ale také některé sporty, např. cyklistika nebo zvedání těžkých břemen. U žen vznikají hemeroidy jako následek těhotenství a porodu.

Proč je důležitá včasná léčba hemeroidů a análních fisur?

Včasná léčba vždy znamená méně komplikací pro pacienta!

Včasná léčba hemeroidů a análních fisur je zpravidla méně komplikovaná a lze jí řešit šetrnými ambulantními metodami. Především tak pacient předejde bolestivé chirurgické léčbě, nutné hospitalizaci v nemocnici a dlouhé rekonvalescenci.

Hemeroidy - kam dál? Hemeroidy - léčba