• banner1

„V HemoClinic léčíme hemoroidy nejnovějšími metodami. Při bezbolestné léčbě dosahujeme úspěšnost nad 95%!“MUDr. Stanislav Černý, vedoucí lékař

• banner2

„Za více než 15 let jsme na naší klinice ošetřili několik tisíc spokojených klientů... Nebojte se a začněte s léčbou hemoroidů včas, nejlépe ještě dnes!“

• banner3

„Naší výhodou jsou unikátní léčebná schémata při použití dvou metod léčby hemoroidů v ceně jedné: Laserem IRC a Barronovou metodou.“MUDr. Jan Král, ambulantní lékař

• banner4

„Objednejte se na vyšetření pohodlně přes internet! Provádíme ambulantní léčbu bez operace a zbytečné bolesti. Špičková péče, diskrétnost a soukromí.“

Léčba hemeroidů

Hemeroidy léčíme nejnovějšími postupy!

Léčba hemeroidů probíhá na naší klinice ambulantně a bezbolestně. Na léčbu není nutná příprava pacienta ve smyslu diety, narkózy, pracovní neschopnosti, klystýrů, projímadel atd. Ambulantní léčba hemeroidů tedy pacienta neomezí v každodenním životě. Hemeroidy léčíme s vysokou úspěšností.

Metody a léčba hemeroidů v HemoClinic

1. Léčba hemeroidů pomocí laseru

První metodou je koagulační léčba hemeroidů IRC neboli Infrared Coagulator, také měkký laser. Jde o přístroj, který vlivem intenzivního infračerveného záření způsobuje na sliznici drobné terčíky.

Během léčebného postupu dochází k poškození bílkovin ve stěně konečníku a dle dávky se určuje hloubka zásahu. Ta se pohybuje do 1 mm, což je oblast, kde jsou umístěné stěny hemoroidálních žil. Po zákroku se zasažená část žil uzavře a vstřebá. Čas aplikace je 0,2 - 0,6 sekundy, na 4 - 7 místech v konečníku.

Naše výhoda: Dvě metody léčby hemeroidů v ceně jedné!

2. Léčba hemeroidů pomocí Barronovy metody

Druhá metoda, kterou provádíme ambulantní léčbu hemeroidů vychází z tzv. Barronovy metody. Principem je založení speciální ligatury do konečníku, která vytvoří jakýsi "balíček".

Ten se skládá, jak z přebytečné sliznice, tak z přebytečné žilní tkáně. Způsobí, že se celý tento tkáňový fragment do druhého dne odloupne a odejde při stolici. To může být doprovázeno lehkým zakrvácením. Toto drobné krvácení je po dobu čtyř dnů běžné a nepotřebuje zvláštní ošetření.

Lidé říkají hemeroidy, ale správný název tohoto onemocnění je hemoroidy.

Léčba hemoroidů - kam dál? Léčba análních fisur